Sinds 1944 staat Cryns garant voor kwalitatief schadeherstel. Het zit in ons DNA om continu de zoeken naar de nieuwste hersteltechnieken en een snelle no-nonsense service aan te bieden. Vandaag herstellen we in 11 centra over heel België.
Pure Quality
Vakmanschap. Het is dé rode draad binnen onze organisatie. Onze Modern Craftsmen leveren ambacht met de meest moderne technieken. We zijn continu in dialoog met onze partners om onze deze te verfijnen.
Onze diensten zijn onderschreven door kwaliteitslabels als Eurogarant, Duurzaam repareren en Long Life Repair.
Top service
We gaan voor een vlotte afhandeling in alle comfort. Zo is onze hele administratie digitaal. We helpen u snel en accuraat verder. U blijft comfortabel mobiel in misschien wel de beste vervangwagens uit de sector.
We bieden oplossingen op maat voor particulieren als professionele vloten (leasingmaatschappijen, bedrijfsvloten).
Onze troeven:
De geschiedenis van Cryns gaat terug tot in 1944, wanneer Louis Cryns de eerste vestiging oprichtte in de Zwaardstraat in Antwerpen. Louis Cryns en broer Henry zorgden voor de eerste groei van de carrosserie, waardoor al snel het eerste pand te klein werd en ze moesten verhuizen naar een groter pand.
In 2011 nam Johan Van Deursen Cryns Carrosserie Center over van Ronald Cryns hij kon voortbouwen op de ijzersterke reputatie die Cryns had opgebouwd in het Antwerpse. Van Deursen zette de groeistrategie van Cryns kracht bij door middel van doorgedreven digitalisatie en verdere overnames. Zo biedt Cryns de gekende kwaliteit voor particulieren, maar kan het ook een sterke oplossing bieden voor professionele vloten.
De overnames:
In 2016 werd besloten het netwerk Damage op te richten meer dan 20 herstellers met eenzelfde visie werden verenigd.
In 2020 sloot Cryns zich aan bij de Duitse IRS (Intelligent Repair Solutions) Group. Het geeft extra ondersteuning op vlak van uitbreiding en ontwikkeling van onze hersteltechnieken. Verdere informatie vind je op hun website.
Elke stakeholder binnen elk domein van het carrosseriewerk dient permanent gemonitord en geëvalueerd te worden. Voor elk marktsegment dienen exact die eisen en wensen ingevuld te worden die nodig zijn om de volledige tevredenheid van elke betrokken partij te realiseren.
Cryns werkt voortdurend aan zijn kwaliteitsbeleid en beantwoordt aan alle kwaliteitsnormen die vereist zijn binnen de sector.
Zo beschikt het over het Eurogarant label. Dit is hét kwaliteitslabel binnen de carrosseriesector.
Daarnaast heeft Cryns ook verschillende andere labels toegekend gekegen. Veder doen we ook aan duurzaam repareren door afval te beperken, minder onderdelen te vervangen en gebruik te maken van duurzame producten.
We meten bij elke herstelling de tevredenheid van onze klanten. Dankzij deze feedback blijven we continu werken aan een optimale klanttevredenheid. Cryns behaalt een score van 9 op 10.
Meer weten over Cryns? Check onze website en social media kanalen regelmatig.
Zo bent u als eerste op de hoogte van wat er leeft binnen de Cryns community.
Meer weten over Cryns? Hou onze website in de gaten.
Zo bent u als eerste op de hoogte van nieuwe herstelcentra in uw buurt.
Contact
Mail ons
Stuur ons uw schadefoto’s via Whatsapp
Of vind een dealer in uw buurt
Intelligent Repairs | IRS Group (visit irs-group.com)