Carrosserie Jan Hanssens kende haar oprichting in 1985. De carrosserie uit Wevelgem specialiseerde zich aanvankelijk op autobussen en mobilhomes. Later kwamen daar personenwagens bij. Vandaag staat de hersteller gekend als een dynamische onderneming geheel in lijn met de Cryns filosofie. In november 2020 besloten ze zich aan te sluiten bij onze groep.
De werkplaats en receptie kregen een uiterst moderne look. Strak, zwart-wit en tijdloos. Het atelier is zo voorzien van alle moderne infrastructuur en beantwoordt zo aan de noden van onze craftsmen. In de stijlvolle receptie wordt u in alle vriendelijkheid ontvangen.
De missie van Cryns is om een vooraanstaande speler te zijn binnen haar sector. We zijn daarom continu op zoek naar de meest moderne en efficiënte hersteltechnieken. Volgens die filosofie is ook onze bedrijfsorganisatie volledig digitaal en werken we bij Cryns in de Cloud.
De automatisering en digitalisering zijn de zenuwbanen van het Cryns Carrosserie netwerk, waar onze medewerkers het hart vormen. Via verscheidene kanalen behouden we het overzicht en creëren we uniformiteit. Dit om u zo snel en efficiënt mogelijk te kunnen helpen zonder aan kwaliteit in te boeten.
Zo maken we bijvoorbeeld gebruik van Planmanager voor het opnemen van schades door middel van tablets en camera's. Onze afdeling accounting maakt gebruik van WinBooks en Virtual Invoice om alle uitgaande en binnenkomende facturatie volledig digitaal op te volgen. Verder maakt het Cryns Carrosserie netwerk gebruik van een aantal professionele softwarepaketten om alles in goede banen te leiden.
Iedere medewerker heeft een persoonlijke tablet waarop hij tijdsregistratie, communicatie en bestellingen efficiënt kan beheren.
Cryns werkt voortdurend aan zijn kwaliteitsbeleid en beantwoordt aan alle kwaliteitsnormen die vereist zijn binnen de sector.
Zo beschikt het over het Eurogarant label. Dit is hét kwaliteitslabel binnen de carrosseriesector.
Daarnaast heeft Cryns ook verschillende andere labels toegekend gekregen. Veder doen we ook aan duurzaam repareren door afval te beperken, minder onderdelen te vervangen en gebruik te maken van duurzame producten.
We meten bij elke herstelling de tevredenheid van onze klanten. Dankzij deze feedback blijven we continu werken aan een optimale klanttevredenheid. Cryns behaalt een score van 9 op 10.
Contact
Mail ons
Stuur ons uw schadefoto’s via Whatsapp
Of vind een dealer in uw buurt
Intelligent Repairs | IRS Group (visit irs-group.com)