De geschiedenis van Cryns start in 1944. Op dat moment richtte Louis Cryns een carrosserie op in de Zwaardstraat in Antwerpen. In 1961 wordt een tweede atelier geopend in de De Wittestraat. Door het grote succes van Cryns stond er in 1993 de verhuis naar het huidige locatie op de Vredebaan in Mortsel op het programma. Twee jaar later behaalt Cryns het ISO-9002 certifitcaat.
In 2011 neemt Johan van Deursen de zaak over. Zijn ervaring bij Leaseplan, GE Fleet Services, Unilease en Fraikin Truck Renting is een garantie op een gezonde groeistrategie voor Cryns Carrosserie Center. Sindsdien is Cryns fors beginnen te groeien, met negen overnames sinds het aantreden van Johan Van Deursen. In 2016 neemt Cryns de voormalige Mercees-Benz garage in Anderlecht over. Zo kan u ook in Brussel van onze service genieten.
Het ambacht verdwijnt stilaan uit ons geheugen. Echte ambachtslui heeft vandaag de dag te kampen met enorme veranderingen in hun vakgebied.
Dit vraagt een sterk aanpassingsvermogen van onze vakmensen. Men eist de precisie en kwaliteit aangepast aan de wensen en noden van het heden. Onze Modern Craftsmen werken met passie, precisie en kennis van het vak. Het herstellen van wagens ligt in hun hart en ze staan altijd gemotiveerd klaar.
Cryns biedt kansen en mogelijkheden voor dit soort gedreven vakmannen. Het voorziet alle apparatuur die een moderne vakman nodig acht en een stimulerende werkomgeving.
De missie van Cryns is om een vooraanstaande speler te zijn binnen haar sector. We zijn daarom continu op zoek naar de meest moderne en efficiënte hersteltechnieken. Volgens die filosofie is ook onze bedrijfsorganisatie volledig digitaal en werken we bij Cryns in de Cloud.
De automatisering en digitalisering zijn de zenuwbanen van het Cryns Carrosserie netwerk, waar onze medewerkers het hart vormen. Via verscheidene kanalen behouden we het overzicht en creëren we uniformiteit. Dit om u zo snel en efficiënt mogelijk te kunnen helpen zonder aan kwaliteit in te boeten.
Zo maken we bijvoorbeeld gebruik van Planmanager voor het opnemen van schades door middel van tablets en camera's. Onze afdeling accounting maakt gebruik van WinBooks en Virtual Invoice om alle uitgaande en binnenkomende facturatie volledig digitaal op te volgen. Verder maakt het Cryns Carrosserie netwerk gebruik van een aantal professionele softwarepaketten om alles in goede banen te leiden.
Iedere medewerker heeft een persoonlijke tablet waarop hij tijdsregistratie, communicatie en bestellingen efficiënt kan beheren.
Cryns werkt voortdurend aan zijn kwaliteitsbeleid en beantwoordt aan alle kwaliteitsnormen die vereist zijn binnen de sector.
Zo beschikt het over het Eurogarant label. Dit is hét kwaliteitslabel binnen de carrosseriesector.
Daarnaast heeft Cryns ook verschillende andere labels toegekend gekregen. Veder doen we ook aan duurzaam repareren door afval te beperken, minder onderdelen te vervangen en gebruik te maken van duurzame producten.
We meten bij elke herstelling de tevredenheid van onze klanten. Dankzij deze feedback blijven we continu werken aan een optimale klanttevredenheid. Cryns behaalt een score van 9 op 10.
Contact
Mail ons
Stuur ons uw schadefoto’s via Whatsapp
Of vind een dealer in uw buurt
Intelligent Repairs | IRS Group (visit irs-group.com)